مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-04سياسي

دشمن بدنبال نزاع قومی،مذهبی و تفرقه است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز دشمن و در راس آن استکبار جهانی بدنبال نزاع قومی، مذهبی وتفرقه در نقاط مختلف کشور است که همه آحاد ملت باید با شهامت ، - عقلانیت ومنطق در برابر آنها ایستادگی کنند .

آیت الله محامی با بیان این مطلب در خطبه های نمازجمعه افزود: امروز آنچه که در این شرایط مهم است راهکار وبرون رفت از این جریانات بوده که توجه کامل به منویات و رهنمودهای رهبر مقام معظم انقلاب و بصیرت و آمادگی در برابر هجمه های دشمنان است.

آیت الله محامی افزود: جنایات استکبار جهانی که در راس آنها آمریکای خونخوار است، سابقه دیرینه ای برای ملت ایران داشته و دارد که هیچگاه این دشمنی ها وجنایات از دل وذهن ملت ایران دور نخواهد شد.

وی همچنین در خصوص شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی که شب گذشته توسط ایادی مزدور استکبار در مقابل مسجد مولای متقیان زاهدان ترور شد گفت: شهید شهرکی یک شهید نمونه وجهادی بود که در طول عمر پر افتخارخود از نیازمندان و فقرا دستگیری می کرد و حرکتهای جهادی و کمک رسانی در صف اول بود.

خطیب نمازجمعه زاهدان همچنین از همه نیروهای انتظامی امنیتی خواست: بطور جدی نسبت به دستگیری عوامل شهادت این روحانی شهید تلاش کرده و عوامل این جنایت را به اشد مجازات برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بدنبال نزاع قومی،مذهبی و تفرقه است

دشمن بدنبال نزاع قومی،مذهبی و تفرقه است