مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-04سياسي

دشمن با برخورد به سد بصیرت و هوشمندی ملت ایران ناکام ماند


اغتشاشات اخیر قطعه ای از جنگ ترکیبی دشمن و فتنه جدیدی در تاریخ دشمنی های نظام سلطه و استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است که در برخورد به سد بصیرت و هوشمندی ملت شریف ایران ناکام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز ستیزی ملت غیور ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می روند.

وی ادامه داد: یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز، روز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران است که همواره به عنوان نماد استکبارستیزی از آن در تاریخ نام خواهند برد.

فرماندار شهرستان سیروان اظهار داشت: 13 آبان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، یادآور 3 اتفاق مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم و تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است که رویدادها هر کدام به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

وی تصریح کرد: 13 آبان به عنوان استراتژی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و آنچه که عاشورای حسینی به عنوان هیهات من الذله برای ما به ودیعه گذاشته، این منطقه را سرآمد جهانیان کرده و محور همه آنچه که 13 آبان را به یکی از روزهای مهم در حیات سیاسی و اجتماعی ملت ایران تبدیل کرده، استکبار ستیزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با برخورد به سد بصیرت و هوشمندی ملت ایران ناکام ماند

دشمن با برخورد به سد بصیرت و هوشمندی ملت ایران ناکام ماند