مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:062022-11-04سياسي

نیکزاد: دشمنان ما،ترویست های شناسنامه دار با پرونده های سیاه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، راهپیمایی یوم الله 13 آبان پیش از ظهر امروز باشکوه خاصی در قزوین برگزار شد و مردم پس از آن جهت اقامه نماز جمعه، راهی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی در همین مناسبت هاست، امام(ره) ما حکومتی را تشکیل داد که نه سلطه گر است و نه سلطه پذیر، در سلطه گر و سلطه پذیر نبودن نظام ما ویژگی هایی نهفته است و استکبار نمی خواهد قبول کند که ما حکومت جدید و مقتدری را در جهان بنا نهاده ایم.

نیکزاد تصریح کرد: عزم مردم ایران اسلامی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی و تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی، جدی است و آمریکایی ها بدانند که مردم ایران زمین تسلیم پذیر نیستند.

وی خطاب به دشمنان گفت: شما در کودتای 28 مرداد مردم را تحریک کردید، شاه فراری را به ایران باز گرداندید و به نوکر حلقه به گوشتان محمد رضا پهلوی خائن دستور دادید تا امام عزیز ما را در 13 آبان 1343 از ایران به ترکیه تبعید کند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما مردم ایران به رهبری امام(ره) تصمیم گرفتند در مقابل شما بایستند و همین مردم به پشتیبانی امام عظیم الشان در 13 آبان 1358 شما را از ایران اخراج کردند.

شما امام ما را تبعید کردید و مردم ایران هم تصمیم گرفتند به سلطه شما پایان دهند و شما را برای ابد و همیشه تاریخ از ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: دشمنان ما،ترویست های شناسنامه دار با پرونده های سیاه هستند

نیکزاد: دشمنان ما،ترویست های شناسنامه دار با پرونده های سیاه هستند