مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-04سياسي

دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد


یک استاد و حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه ایران با هیچ کشوری مخاصمه نداشته و این آمریکا بود که دشمنی را علیه ملت ما شروع کرده است گفت: اینکه برخی می گویند اگر آن روز دست دوستی با آمریکا می دادیم مشکلات حل می شد یک استدلال غلط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان با گریزی بر چگونگی تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد: این رویداد تاریخی 9 ماه بعد از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد.

وی با اشاره به دستگیری 59 نفر آمریکایی پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و اسارت آنها بیش از 450 روز در ایران افزود: آمریکایی ها در عملیاتی به نام پنجه عقاب برای آزادسازی گروگان ها از طریق طبس اقدام کردند که عملیات آن ها به تعبیر امام راحل با امداد غیبی خداوند متعال ناکام ماند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به چهار شرط برای تحویل گروگان ها از سوی مجلس بیان کرد: برخی از چهار شرط شامل عدم دخالت آمریکا در امور ایران، رفع انسداد دارایی های ایران، ختم دعوا علیه ایران و بازگرداندن اموال و خانواده شاه به کشور از سوی آمریکا اتفاق نیفتد.

وی با تاکید بر اینکه ایران با هیچ کشوری مخاصمه نداشته و این آمریکا بود که دشمنی را علیه ملت ما شروع کرده است افزود: اینکه برخی می گویند اگر آن روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد

دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد