مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-04سياسي

دشمنِ رو به زوال جنگ جهانی رسانه ای به راه انداخته است


نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حوادث و اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی دانست و گفت: همه دشمنان اسلام و انقلاب با تمامی ترفندها برای یک جنگ جهانی رسانه ای به میدان آمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در مراسم یوم الله 13 آبان گفت: امروز روز همبستگی و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی ست.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و حقوق زنان است.

دولت و مجلس خدمت گزار و نوکر مردمند عزیزی با اشاره به اینکه دولت و مجلس خدمت گزار و نوکر مردم هستند، اظهار کرد: تاکنون حدود 110 هزار شغل ایجاده شده و امسال حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی 50 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه آینده با تجلی برکات دهه هشتادی ها و دهه نودی ها و بهره گیری از دهه هفتادی ها و دهه شصتی ها روشن و امیدبخش است، تشریح کرد: مردم ایران به ویژه جوانان همواره با هوشمندی، عقلانیت، صبر، استقلامت ،بصیرت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی با ظلم و ظالم که نماد آن شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ست در حال مبارزه حق طلبانه و عدالت خواهانه هستند.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پیروزی از آن ایران و ایرانی ست، تصریح کرد: تا آخرین نفس از انقلاب و این نظام الهی و مردمی حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنِ رو به زوال جنگ جهانی رسانه ای به راه انداخته است

دشمنِ رو به زوال جنگ جهانی رسانه ای به راه انداخته است