مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-04فرهنگي

جشنواره فیلم مقاومت روی ناو برگزار می شود


مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به آماده شدن پنج فیلم سینمایی توسط این انجمن برای جشنواره فیلم فجر گفت: هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت را در خلیج فارس و بر روی یک ناو برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سید محمد حسینی در یک جلسه هم اندیشی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی اقدامات و فعالیت های این انجمن در سال جاری گفت: ما در تلاش هستیم تا پنج فیلم سینمایی را به جشنواره فیلم فجر برسانیم که یکی از مهم ترین این آثار فیلم سینمایی ارس است، فیلمی که دو سال زمان برای تحقیق و نگارش آن صرف شده.

این فیلم روایت سه سرباز مرزبانی آذربایجان است که در مقابل ارتش شوروی مقاومت می کنند.

وی همچنین با اشاره به سایر تولیدات انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز گفت: سووشون به کارگردانی نرگس آبیار با تم ضدانگلیسی را در دست تولید داریم، همچنین فیلمی با موضوع اجتماعی در خصوص یک بوکسور که شیفته شهید ابراهیم هادی شده است را در دست تولید داریم.

دو پروژه دیگر که یکی با تم کمدی و طنز و با موضوع خانواده و دیگری نیز با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را در برنامه هایمان قراردادیم که ان شاءالله همگی این آثار به جشنواره برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم مقاومت روی ناو برگزار می شود

جشنواره فیلم مقاومت روی ناو برگزار می شود