مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-04فناوري

استارلینک ایرانی، یک وعده تبلیغاتی دیگر


مدیران ما فقط به تبلیغات و نیاز غرور ملی توجه می کنند و بدون دقت در سایر عوامل برنامه ریزی های عجیبی برای رسیدن به آن دارند که در عین حال که به نتیجه نرسیده، - آسیب زننده هم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: فناوری فضایی کاردبردهای متفاوت و متعددی دارد؛ کاربردهایی که اکثر آنها زندگی مردم را کیفیت بیشتری بخشیده اند، زیرا دسترسی به فضا، دسترسی به بالاترین نقاط ممکن است و این دسترسی امکان ارائه خدمات ویژه تری را برای زندگی بشر فراهم می کند.

مثلا امکان پخش زنده تلویزیونی و ماهواره ای، مسیریابی ماهواره ای، نظارت و سنجش از راه دور و همین طور دسترسی به شبکه جهانی اینترنت از طریق ماهواره ها.

در کنار همه اینها، فناوری فضایی و دسترسی به فضا به دلیل ویژگی های خاص چند کاربرد خاص دیگر هم دارد: تبلیغات، اقتدارآفرینی و غرورافزایی.

به همین دلیل اکثر دولت ها و دولتمردان دوست دارند درباره فناوری فضایی و رؤیاهای دسترسی به فضا سخنرانی کرده، هیجان ایجاد کنند یا خودشان و فعالیت هایشان را در معرض تبلیغ قرار دهند.

در سال های آغازین عصر فضا هم رقابت و مسابقه دیوانه کننده ای بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده آمریکا در همین حوزه فضا شکل گرفت که مهم ترین هدف، همین تبلیغات و نشان دادن اقتدار در دوران جنگ سرد بین دو ابرقدرت جهانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارلینک ایرانی، یک وعده تبلیغاتی دیگر

استارلینک ایرانی، یک وعده تبلیغاتی دیگر