مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-04سياسي

باید همگان در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم


استاد حوزه های علمیه قم و سخنران حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: باید همگان در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم.

- ایسنا/لرستان استاد حوزه های علمیه قم و سخنران حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: باید همگان در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم.

حجت الاسلام صادق انواری روز جمعه در سخنرانی 13 آبان ماه در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه جوان نماد امید و بصیرتی هستند که از بزرگسالان به آنها رسیده است، افزود: 13 آبان به فرمایش مقام معظم رهبری جلوه بارز مبارزه با استکبار جهانی است و فقط این اتفاقی که در این ایام افتاده است و حمله چند دانشجو به چند کارمند سفارت نیست.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوان در یک نظام نماد امید است، اظهار کرد: جوان نماد بصیرتی است که از بزرگسالان به جوانان رسیده وقتی این جوانان لانه جاسوسی را فتح کردند و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از این حرکت پشتیبانی می کند یک حرکتی کاملا عقلانی بوده است.

این مدرس حوزه های علمیه قم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته با بیان اینکه احساساتی که این روزها در برخی جوانان غلبه کرده است فرق 13 آبان را در آن سال و برخی جوانانی که در قربانگاه فضای مجازی زخمی و یا ذبح شده اند را نشان می دهد و چنانچه راه ابراز هیجانات جوانی درست ترسیم شود عقلانیت است و شریعت آن را تایید کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همگان در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم

باید همگان در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم