مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-04سياسي

فریاد «مرگ بر آمریکا» بار دیگر در «هویزه ثانی» طنین انداز شد


مردم شهید پرور پلدختر به عنوان «هویزه ثانی» با حضور در راهپیمایی با شکوه 13 آبان، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

- پلدختر- مردم شهید پرور پلدختر به عنوان هویزه ثانی با حضور در راهپیمایی با شکوه 13 آبان، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری با حضور حماسی، پرشور و باشکوه در راهپیمایی 13 آبان شعاراستکبار ستیزی سردادند تا نشان دهند آمریکای جنایتکار همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت مقتدر ایران است.

ساعت 11 صبح جمعه مردم انقلابی و با بصیرت با تجمع در میدان شهید بهشتی پلدختر راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان را به سمت مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر محل برگزاری نماز جمعه آغاز کردند.

راهپیمایان که پیشاپیش آنها دانش آموزان دهه هشتادی و نودی با پیشانی بند مزین به یاحسین ، لبیک یا خامنه ای ، مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل با سر دادن شعارهای ضد استکباری روز دانش آموز را گرامی داشته و با آرمان های امام و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

مردم ولایتمدار و دشمن شناس هویزه ثانی (پلدختر) با مشت های گره کرده و سردادن شعارهایی همچون مرگ برآمریکا ، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر منافق ، دست خدا با ملته تا پیرو ولایته ، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت، ماهمه سربازتوییم خامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد «مرگ بر آمریکا» بار دیگر در «هویزه ثانی» طنین انداز شد

فریاد «مرگ بر آمریکا» بار دیگر در «هویزه ثانی» طنین انداز شد