مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-04سياسي

پیشرفت های یک سال اخیر دشمن را عصبانی کرده است


پیشرفت های یک سال اخیر دولت سیزدهم برخلاف دولت گذشته، دشمن را عصبانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی در آیین راهپیمایی 13 آبان در مصلای اردبیل اظهار کرد: همچنان صدای مرگ بر آمریکا در گوشه گوشه این کشور بلند است و مردم ایران یوم الله 13 آبان را که یادآور سه رویداد تاریخی است، گرامی می دارند.

وی تصریح کرد: در 13 آبان سال 43 به دنبال اعتراض مرجع عالیقدر امام خمینی (ره) به رژیم شاهنشاهی، آن رژیم تصمیم گرفت تا امام خمینی را به ترکیه تبعید کند تا به نوعی صدای ملت ایران را خاموش کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: این حادثه نشان می دهد که سابقه سیاه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایران یک سابقه ننگین و ذلت بار است و جو اختناق و دیکتاتوری حاکم در آن زمان نیز نتوانست جلوی حرکت امام و امت اسلامی را بگیرد.

حسینی افزود: در 13 آبان سال 57 نیز دانش آموزان با اعتراض به رژیم ستمشاهی سعی کردند تا شاه را که ژاندارم و عنصر وابسته بود به نوعی به نکته تحقیر و ذلت بکشانند تا زمینه پیروزی انقلاب اسلامی فراهم آید.

وی به هذیان گویی رییس جمهور آمریکا در روزهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بایدن اعلام کرده که ما ایران را آزاد می کنیم در حالی که نمی داند 43 سال است که این کشور آزاد شده و از سیطره آمریکا و نظام غرب بیرون آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های یک سال اخیر دشمن را عصبانی کرده است

پیشرفت های یک سال اخیر دشمن را عصبانی کرده است