مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-04سياسي

13 آبان نماد شکست پذیری آمریکا در مقابل ملت ایران است


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام 13 آبان امسال ید واحد شدن ملت ایران در مقابل تمام دشمنان است.

- ه گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی امروز 13 آبان در سخنرانی پس از راهپیمایی 13 آبان در ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: پیام 13 آبان امسال حفظ اتحاد، وحدت، یکپارچگی و ید واحد شدن در مقابل دشمنان کشور است.

وی با اشاره به اینکه تحولات 13 آبان از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و موتور محرکه مبارزه با نظام طاغوت و استکبار جهانی است، تصریح کرد: 13 آبان نماد شکست پذیری آمریکا در مقابل ملت ایران و شکست هیمنه پوشالی آمریکا است.

عزیزی با اشاره به اینکه 13 آبان روز باور قدرت اسلام و جوانان متکی به دین وانقلاب است، اظهار کرد: ملت ایران در 13 آبان امسال نیز ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه 13 آبان سند غیرت دینی و انقلابی ملت ایران و سند رسوایی آمریکا است، خاطر نشان کرد: تمریکا و تمامی وابستگان به مکتب آمریکا بدانند برای شناخت ملت ایران به این حضور حماسی توجه کنند و از این حضور ملت ایران درس عبرت بگیرند.

وی یاد آور شد : ملت آذربایجان غربی نیز همچون سایر استان های کشور با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند که هنوز شهید باکری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان نماد شکست پذیری آمریکا در مقابل ملت ایران است

13 آبان نماد شکست پذیری آمریکا در مقابل ملت ایران است