مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-04اقتصادي

149 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی ناتمام مانده است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: این استان در حال حاضر 149 پروژه ورزشی نیمه تمام دارد که برای تکمیل آنها حداقل 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پایین بودن سرفصل اعتبارات عمرانی، رقم های موجود کفاف پروژه ها را نمی دهد.

وی اظهار داشت: هیات ورزشی تیراندازی با کمان تاکنون مقام های ارزشمندی کسب کرده و شاهده پدیده های ورزشی خوبی در این رشته هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به استعدادهای ورزشی در این استان گفت: کمانداران هم جزو نخبگان و ظرفیت های بی بدیل استان هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش و تامین تجهیزات در این رشته ورزشی افزود: با توجه به هزینه های بالا و پایین بودن سطح درآمدی مردم استان انتظار می رود نگاه ویژه ای متوجه خراسان جنوبی باشد.

خسروی بر لزوم ارایه آموزش های روز برای مربیان رشته تیراندازی با کمان، تاکید و درخواست کرد که برای آموزش مربیان و ورزشکاران سهمیه ویژه ای به استان خراسان جنوبی داده شود.

وی گفت: تجهیزات این رشته ورزشی فرسوده است که در این خصوص نیازمند کمک فدراسیون هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

149 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی ناتمام مانده است

149 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی ناتمام مانده است