مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-04سياسي

نظام عملیاتی دفاع سایبری تدوین و تصویب شد


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برای نخستین بار در کشور با پیش بینی جنگ سایبری در حوزه نظامی و غیرنظامی، نظام عملیاتی دفاع سایبری تدوین و تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در همایش پدافند جامع با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در موضوع پدافند غیرعامل در حوزه نیروی دریایی ارتش انجام شده است، گفت: با توجه به تحول تهدیدات، رشد فناوری و ظهور راهبردهای ترکیبی، اهمیت توجه به پدافند غیرعامل در بخش نظامی مورد تاکید است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح نیازمند مجموعه عملیات مکمل دفاعی هستند تا اقدامات نظامی را پوشش دهند، همچنین در عرصه های زمین، هوا و دریا نیز به رویکردهای پدافند نیاز دارند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه توجه به مولفه های پدافند غیرعامل در حوزه دریا حائز اهمیت است، گفت: در این حوزه سه مولفه مدنظر است ابتدا باید امنیت و پایداری سواحل تامین شود، سپس مولفه های برخورداری شناورهای دریایی از قابلیت های پدافندی و بهره گیری از ظرفیت جزایر به عنوان مکمل مدنظر قرار گیرد.

جلالی افزود: بخش عمده ای از قابلیت های نیروی دریایی مبتنی بر تجهیزات مدرن و پیشرفته داخلی است، بنابراین توجه به تهدیدات فناوری پایه ضرورت جدی دارد این مهم در حالی است که شاهد تحول جدی در رویکردهای پدافند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام عملیاتی دفاع سایبری تدوین و تصویب شد

نظام عملیاتی دفاع سایبری تدوین و تصویب شد