مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-04سياسي

سومین دوره کارگاه آموزشی «خبرنگار جهادی» برگزار شد


سومین کارگاه آموزشی«خبرنگار جهادی» ویژه ی مسئولان رسانه ای حوزه های نمایندگی ولی فقیه در استان های: کرمانشاه، ایلام، کردستان، لرستان، مرکزی و همدان در شهر کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با سالروز میلاد خورشید یازدهم، امام حسن عسکری علیه السلام و در آیین افتتاحیه ی سومین کارگاه آموزش خبرنگار جهادی که با حضور مسئولان رسانه ای استان های مذکور، در سالن کنفرانس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد، حجت الاسلام علیمراد کُماسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به بعثت پیامبران الهی علیهم السلام گفت: امروز ما نیز همچون پیامبران، در حال انتقال پیام هستیم و باید تلاش کنیم تا این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در عصر حاضر، آشنایی با ابزار پیام برای همه ی ما موضوعیت دارد، افزود: امروز مهمترین ابزار پیام، ابزار رسانه است و بشرِ امروزی، ناگزیر است که از ابزار رسانه، بهره بَرَد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزیِ استان کرمانشاه با انتقاد از ضعف سواد رسانه ایِ لازم در جامعه خاطرنشان کرد: لازم است متناسب با توسعه ی رسانه، فرهنگ و علم رسانه نیز در ما توسعه یابد؛ زیرا امروز رسانه، جزء ضروریات زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره کارگاه آموزشی «خبرنگار جهادی» برگزار شد

سومین دوره کارگاه آموزشی «خبرنگار جهادی» برگزار شد