مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-04ورزشي

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به میزبانی همدان


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به مدت دو روز 19 و 20 آبان ماه سال جاری به میزبانی استان همدان خبر داد.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به مدت دو روز 19 و 20 آبان ماه سال جاری به میزبانی استان همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مظاهر مجیدی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور اظهار کرد: این مسابقات با حضور 300 نفر از بسیجیان سراسر کشور در استان همدان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور، گرامیداشت سردار شهید حاج حسین همدانی و شهید شاخص ورزش کشور، شهید علیرضا شمسی پور به میزبانی سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد هم افزایی بین بسیجیان و ایجاد شور و نشاط بین آنان عنوان کرد و افزود: مسابقات قهرمانی کاراته بسیج به مدت دو روز 19 و 20 آبان ماه سال جاری با حضور 300 نفر از ورزشکاران بسیجی از سراسر کشور در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

سردار مجیدی بیان کرد: بسیجیانی شرکت کننده در این مسابقات در قالب تیم های 10 نفره از هر استان حضور خواهند یافت و در پایان مسابقات، نفرات برتر در قالب تیم باشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به میزبانی همدان

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور به میزبانی همدان