مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:362022-11-04اجتماعي

بوشهری ها فریاد «مرگ بر منافق» را در کرانه خلیج فارس سر دادند+ عکس


خبرگزاری فارس از بوشهر- فاطمه مظفری پور: با وجود پاییز و خنکای هوا در کشور اما گرمای جنوب همچنان می تابید و عطش بر دل می انداخت اما مردم پر شورتر از سال های قبل برای راهپیمایی 13 آبان به خیابان ها آمدند.

  صدای چَلپ چلوپ کفش های مردم در خیابان که حاصل بارندگی دیروز بود، گل و لای را در نقاط مختلف جمع کرده بود و به سختی می شد بر روی آن پا نهاد و سُر نخورد! اما همه اینها نتوانستند جلوی مشت های گره خورده امت را بگیرد.

فریادهای مردم، طنین انداز شهر شده بود، صدایی جز شعارهای مردم شنیده نمی شد همه یک صدا فریاد می زدند: الله اکبر ، مرگ بر آمریکا ، این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده ، مثلث شوم ابلیس، آمریکا، اسراییل، انگلیس ، مرگ بر منافق .

  اقشار مختلف مردمی یک صدا شدند حضور مردم افغان در بین مردم بوشهر، سخن از وحدتی دیگر در این شهر داشت، زنان افاغنه نیز دست در دست فرزندان خود در میان جمعیت اینطور فریاد می کشیدند: امت عاشورایی سازش نمی پذیرد جوان انقلابی ذلت نمی پذیرد .

پیرمرد ویلچری هم این وظیفه را بر خود دانسته بود که باید در میان این راهپیمایی، نقشی داشته باشد، پس او هم در این معرکه حاضر شده بود، هرچند به سختی خود را هم قدم جمعیت کرده بود! اما آماده، آمده بود! جوانان رزمی کار نیز هم قدم با نوجوانان دانش آموز بودند، دانش آموزان، با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها فریاد «مرگ بر منافق» را در کرانه خلیج فارس سر دادند+ عکس

بوشهری ها فریاد «مرگ بر منافق» را در کرانه خلیج فارس سر دادند+ عکس