مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-04سياسي

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان چشم فتنه را کور می کند


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکومیت حوادث اخیر، گفت: به فضل الهی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز چشم شیطان و فتنه کور خواهد شد.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکومیت حوادث اخیر، گفت: به فضل الهی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز چشم شیطان و فتنه کور خواهد شد.

حجت الاسلام دیلمی در حاشیه راهیپمایی حماسی 13 آبان گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: 13 آبان یادآور سه رخداد مهم تبعید امام راحل به ترکیه در سال 1343، کشتار و قتل عام دانش آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش آموزان پیرو خط امام راحل است.

وی با بیان اینکه این روز تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، افزود: این روز فرصتی بی نظیر برای تبیین و بازخوانی مبارزات ملت غیور ایران اسلامی با جریان استکباری به سرکردگی آمریکا و مستکبران جهان با محوریت جوانان غیور و انقلابی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، تأکید کرد: با توجه به هجمه های اخیر جریان نفاق و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به ویژه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهادت جمعی از زنان، مردان و کودکان بی گناه حضور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان چشم فتنه را کور می کند

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان چشم فتنه را کور می کند