مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-04سياسي

پخش «امید» به صورت آزمایشی اچ دی شد/ تلاش مضاعف برای کیفیت


شبکه امید همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) و بزرگداشت هفته ملی نوجوان با حضور رییس سازمان صداوسیما پخش آزمایشی اچ دی خود را آغاز کرد.

- شبکه امید همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) و بزرگداشت هفته ملی نوجوان با حضور رییس سازمان صداوسیما پخش آزمایشی اچ دی خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پخش آزمایشی اچ دی شبکه امید سیما روز گذشته 12 آبان ماه با حضور پیمان جبلی رییس رسانه ملی، محسن برمهانی معاون سیما، علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه و صادق باطنی مدیر شبکه امید و دیگر مدیران رسانه ملی آغاز به کار کرد.

پیمان جبلی رییس رسانه ملی در آیین رونمایی از پخش آزمایشی HD شبکه امید در استودیوی این شبکه گفت: پرمخاطب ترین شبکه های صداوسیما با توجه به مخاطب هدف، شبکه های پویا و امید هستند و کودکان و نوجوانان از وفادارترین مخاطبان برای رسانه ملی، محسوب می شوند که این وظیفه رسانه را در افزایش کیفیت محتوا و پخش در این 2 شبکه به ویژه شبکه امید، حساس تر می کند.

رییس صداوسیما با تاکید بر اهمیت بها دادن به کودکان و نوجوانان که نسل آینده ساز کشور هستند، افزود: آینده کشور در دست این عزیزان است و این قشر همچون پلی بین نسل فعلی و نسل آینده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «امید» به صورت آزمایشی اچ دی شد/ تلاش مضاعف برای کیفیت

پخش «امید» به صورت آزمایشی اچ دی شد/ تلاش مضاعف برای کیفیت