مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-04اقتصادي

رفع تصرف 398 هکتار از اراضی ملی در هرمزگان


از ابتدای امسال بیش از 398 هکتار از اراضی ملی این استان به ارزش تقریبی بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف بیش از 398 هکتار از اراضی ملی این استان از ابتدای امسال خبر داد.

وی با اعلام اینکه ارزش تقریبی اراضی اعاده  شده بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال می باشد تصریح کرد: این رفع تصرفات به دستور مقام قضایی و توسط یگان های حفاظت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منطقه آزاد قشم و ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی انجام شده است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین با دستور قضایی بیش از 399 هزار مترمربع از اراضی حریم شصت متری دریا نیز در این مدت توسط سازمان منابع طبیعی و آب منطقه ای، آزادسازی شده است.

قهرمانی در ادامه، میزان رفع تصرفات اراضی کشاورزی از ابتدای امسال را مساحتی بیش از 286 هزار مترمربع و در 207 قطعه زمین اعلام نمود.

مقام عالی قضایی استان هرمزگان ضمن تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور صیانت از اراضی ملی و همچنین شتاب بخشی و هدف گذاری در تثبیت مالکیت ها اذعان داشت: در راستای اجرای مفاد قانون؛ مواردی نظیر تکمیل طرح کاداستر اراضی کشاورزی، تثبیت مالکیت ها، ارائه به موقع دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 398 هکتار از اراضی ملی در هرمزگان

رفع تصرف 398 هکتار از اراضی ملی در هرمزگان