مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-04سياسي

امیر پوردستان: دشمنان به خاطر قدرت نظام ما متوسل به فتنه و آشوب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان قم گفت: - رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: ملت ایران اسلامی و نظام ما قوی و قدرتمند است و دشمنان قادر به حمله نظامی علیه کشور نیستند و به همین دلیل متوسل به حیله فتنه و آشوب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان قم گفت: دانش، مدیریت و توانمندی انسانی به این نتیجه رسیده بود که خرمشهر قابل آزاد شدن نیست، اما اراده الهی بر این بود که خرمشهر آزاد شود و امام راحل به همین دلیل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی افزود: رزمندگان با اخلاص و برای خداوند در عملیات آزادسازی خرمشهر پا به میدان گذاشتند و به همین دلیل پیروزی به دست آمد و عزت از آن ملت ایران شد.

دست غیبی الهی در هدایت نظام اسلامی ایران دیده می شود رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نظام اسلامی ایران مورد تأیید خداوند است و دست غیبی الهی در هدایت این نظام دیده می شود و همه کسانی که می خواهند برای از بین بردن این نظام تلاش کنند، موفق نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر پوردستان: دشمنان به خاطر قدرت نظام ما متوسل به فتنه و آشوب شدند

امیر پوردستان: دشمنان به خاطر قدرت نظام ما متوسل به فتنه و آشوب شدند