مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-04فرهنگي

رویکرد وزارت ارشاد است در حوزه صنعت چاپ تسهیلگری است


مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی صنعت فرهنگ محور چاپ تسهیلگری است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی صنعت فرهنگ محور چاپ تسهیلگری است.

علی اکبر ابراهیمی در آیین بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ و تجلیل از فعالان صنعت چاپ خراسان رضوی که شامگاه گذشته، 12 آبان ماه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، با اشاره به اهمیت صنعت چاپ اظهار کرد: صنعت چاپ خراسان رضوی از صنایع بزرگ و به عنوان یکی از قطب های صنعت چاپ کشور است و نقش بسزایی در حوزه صادرات و خدمات چاپی دارد.

وی با اشاره به رشد فزاینده این صنعت در خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی از معدود استان های کشور است که صنعت چاپ و بسته بندی در آن در قالب یک صنف استانی همگن شده و به دنبال ایجاد الگویی هستیم که سایر استان ها هم بتوانند از این ویژگی مهم و مؤثر برخوردار باشند و به این ترتیب خودکفایی در کشور محقق شود.

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این صنعت فرهنگ محور در دولت سیزدهم تلاش های ویژه ای برای توسعه صنعت چاپ داشته و با راه اندازی شورای سیاست گذاری صنعت چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد وزارت ارشاد است در حوزه صنعت چاپ تسهیلگری است

رویکرد وزارت ارشاد است در حوزه صنعت چاپ تسهیلگری است