مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-04سياسي

دشمنان نظام اسلامی رسوا می شوند


رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه نظام اسلامی چون با اخلاص کار می کند، با قدرت و اقتدار پیش می رود، گفت: دست عنایت غیبی در حال حمایت از این نظام است، - هر کسی و هر قدرتی بخواهد در مقابل این نظام بایستد، از بین می رود و رسوا خواهد شد.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شب گذشته 12 آبان ماه در آیین یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی قم در سالن همایش های آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) طی سخنانی افزود: هر فتنه ای که امکان داشته علیه نظام اسلامی پیاده کردند، کشور ما را تحریم اقتصادی کرده و همه کریدورهای اقتصادی و بازرگانی را به روی ما بستند.

وی ادامه داد: مسیرهای تنفس اقتصادی را مسدود کردند و به خیال خود می خواستند با تحریم اقتصادی فلج کننده ، کار نظام را یکسره کنند، ولی این نظام باز به مسیرش ادامه داد.

سرتیپ پوردستان با ذکر این نکته که اقتصاد نظام اسلامی جوشنده و بالنده در حال پیشروی و حرکت است بیان داشت: انواع فتنه های سیاسی و فرهنگی را به کشور تحمیل کردند، اما این نظام مثل کوه ایستاده و با هدایت های ولی فقیه این امواج را پشت سر می گذارد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین غائله اخیر برنامه ریزی های وسیع و گسترده ای بود، تمامی تجربه هایی که در فتنه های 88 و 78 داشتند را در این فتنه به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نظام اسلامی رسوا می شوند

دشمنان نظام اسلامی رسوا می شوند