مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-04سياسي

آمریکا سرسلسله حوادث اخیر است


آمریکا مسبب و در سرسلسله حوادث اخیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در سند تحول کشور بر نقش مردم و حرکت بی بدیل دانشگاه ها تاکید شده و ضروری است تا دانشگاه ها بیشترین نقش آفرینی را در عرصه های مختلف نشان دهند.

وی تصریح کرد: با تفکر غرب گرایی کشور در دولت گذشته رو به قهقرا می رفت که با برگزاری انتخابات و حضور رییس جمهور جدید کشور مسیر خود را دوباره بازیافته و سعی بر توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حتی در روزهای اولی که دولت سیزدهم کارها را بر عهده گرفت توان پرداخت حقوق کارکنان نبود که در این شرایط سخت رییس جمهور با انتخاب کابینه و آرای اعتمادی که مجلس داد، فعالیت های عمرانی و طرح های مختلف نیمه تمام در اولویت تکمیل قرار گرفت تا شرایط رو به بهبودی را شاهد باشیم.

حسینی سفر رییس جمهور را در سال اول به تمام استان ها و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور یادآور شد و افزود: در کنار افزایش صادرات نفت و صادرات سایر محصولات، بیش از 2 هزار واحد تولیدی راکد در یک سال گذشته راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا سرسلسله حوادث اخیر است

آمریکا سرسلسله حوادث اخیر است