مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-04اقتصادي

حسینی نیا: 80 درصد مهارت آموزان در واحدهای صنعتی جذب بازار کار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «غلامحسین حسینی نیا» اظهار داشت: 50 هزار و 466 کارآموز در محیط واقعی کار از جمله واحد های صنفی و یا صنعتی مهارت و تجربه کسب کردند که از این تعداد 80 درصد وارد بازار کار شدند.

- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 80 درصد مهارت آموزان که در واحد های صنعتی و صنفی دوره آموزشی دیدند، با کسب تجربه وارد بازار کار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین حسینی نیا اظهار داشت: 50 هزار و 466 کارآموز در محیط واقعی کار از جمله واحد های صنفی و یا صنعتی مهارت و تجربه کسب کردند که از این تعداد 80 درصد وارد بازار کار شدند.

وی افزود: این تعداد مهارت آموز در 17 هزار و 386 واحد صنفی یا صنعتی، دوره های آموزشی و تخصصی مهارتی را گذراندند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این طرح به شیوه استاد شاگردی نوین با استفاده از ظرفیت های صنایع و صنوف اجرا می شود طول دوره ها از یک ماه (100 ساعت) و حداکثر 18 ماه بوده و مهارت آموزان در طول دوره از شمول قانون کار و تأمین اجتماعی مستثنی هستند.

وی با اشاره به اینکه مهارت آموزی در طرح محیط کار واقعی منجر به کسب تجربه و ورود تضمینی به بازار کار می شود گفت: طرح مهم مهارت آموزی در محیط واقعی کار تعریف شده است که با کمک اتاق اصناف اجرایی می شود و انقلاب اساسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی نیا: 80 درصد مهارت آموزان در واحدهای صنعتی جذب بازار کار شدند

حسینی نیا: 80 درصد مهارت آموزان در واحدهای صنعتی جذب بازار کار شدند