مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-04فرهنگي

انتصاب دبیر جایزه جلال و ثبت نام کتابفروشی ها در سامانه خرید


اخبار این هفته حوزه علاوه بر انتشار کتب جدید شامل انتصابات جایزه جلال، فراخوان نمایشگاه بولونیا، توزیع کاغذ بین ناشران، ثبت نام کتابفروشی ها در سامانه خرید و غیره می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب: اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات شامل دوازده خبر مهم است که سهم بیشتر آن متعلق به نهادهای مختلف فرهنگی است و علاوه بر خبر انتشار کتب جدید شامل انتصابات جایزه جلال آل احمد، فراخوان نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا، فراخوان دومین دوره دوسالانه نقد زرین، درگذشت برنده جایزه بوکر عربی، ثبت نام کتابفروشی ها در سامانه خرید، توزیع هزارتن کاغذ بین ناشران و غیره می شود.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: کتاب مهدی سلحشور رونمایی شد مراسم رونمایی از کتاب باغ حاج علی خاطرات مهدی سلحشور مداح اهل بیت از دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از فرماندهان و همرزمان سلحشور شنبه هفتم آبان ماه در حوزه هنری برگزار شد.

سلحشور در این مراسم گفت: در این کتاب تلاش کردم تا از شهدا یاد کنم که در مجموع از 80 شهید نام برده شده است و برای نوشتن این کتاب هشت سال وقت گذاشته ام که در نهایت بیش از 20 ساعت تمام متون آن را با بچه های گردان مرور کردیم تا کتاب مستند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیر جایزه جلال و ثبت نام کتابفروشی ها در سامانه خرید

انتصاب دبیر جایزه جلال و ثبت نام کتابفروشی ها در سامانه خرید