مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-04سياسي

انتقاد فرماندار کرمانشاه از وضعیت بلاتکلیف کتابخانه آیت الله نجومی


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت بلاتکلیف کتابخانه آیت الله نجومی گفت: به وصیتنامه ایشان برای نگهداری از کتابخانه ارزشمندشان در کرمانشاه عمل نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت بلاتکلیف کتابخانه آیت الله نجومی گفت: به وصیتنامه ایشان برای نگهداری از کتابخانه ارزشمندشان در کرمانشاه عمل نشده است.

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: مرحوم آیت الله نجومی در وصیتنامه خود کتابخانه را وقف مردم کرمانشاه کرده تا افتخاری برای مردم این خطه باشد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه سرنوشت کتاب های ارزشمند این کتابخانه و تابلوهای نفیس خطی آیت الله نجومی چندان مشخص نیست، بیان کرد: تلاش اثرگذاری برای حفظ این کتابهای ارزشمند در یک کتابخانه در شهر کرمانشاه و همچنین تبدیل منزل آیت الله نجومی به موزه برای نمایش نسخه های خطی این مرحوم انجام نشده است.

رحیمی زنگنه اظهار امیدواری کرد که با حضور مدیریت ارشد بومی در استان کرمانشاه و پیگیری سایر دلسوزان کرمانشاهی این گنجینه ارزشمند که شامل کتابها و تابلوهای خطی مرحوم آیت الله نجومی است در مکانی تحت عنوان کتابخانه و موزه گردآوری شود تا مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار کرمانشاه از وضعیت بلاتکلیف کتابخانه آیت الله نجومی

انتقاد فرماندار کرمانشاه از وضعیت بلاتکلیف کتابخانه آیت الله نجومی