مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-04اقتصادي

اختلاس و پولشویی 1650 میلیارد تومانی در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان از کشف و رسیدگی به یک پرونده پولشویی و اختلاس به مبلغ یک هزار و 650 میلیارد تومان در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی دادگستری گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حیدر آسیابی امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی گلستان اظهار کرد: گلستان از ظرفیت های متعدد گردشگری، سرمایه گذاری و اشتغالزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ظرفیت هایی همچون طرح گردشگری آشوراده، منطقه گردشگری زیارت، پروژه تله کابین از جمله ظرفیت هایی است که متاسفانه به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: متاسفانه فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری زیر سایه دغدغه های محیط زیستی بدون استفاده و راکد باقی مانده است رییس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی های ویژه پرونده های کثیر شاکی اشاره کرد و گفت: پرونده پتروشیمی گلستان یکی از پرونده هایی بود که پس از 16 سال با تلاش دستگاه قضایی و مسوولان دولتی گره گشایی شد و این پروژه تا یک ماه آینده وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

آسیابی خاطرنشان کرد: پرونده موج های آبی یکی دیگر از این پرونده ها است که با موافقت رییس قوه قضاییه شعبه و قاضی ویژه برای این پرونده مشخص شده تا مشکل سرمایه گذاران برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاس و پولشویی 1650 میلیارد تومانی در گلستان

اختلاس و پولشویی 1650 میلیارد تومانی در گلستان