مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-04فرهنگي

دورخیز «پالایشگاه»و«در آغوش درخت» برای «فجر»/قول هایی که عملی نشد


ایمان کرمیان معتقد است جلوه های ویژه میدانی در سینمای ایران، خالی از تجهیزات استاندارد روز و برگرفته از خلاقیت فعالان این حوزه است.

- ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر در دو پروژه مختلف سینمایی و سریال شبکه نمایش خانگی حضور دارد، گفت: این روزها مشغول کار در سریال شبکه نمایش خانگی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده هستم و در کنار آن در پروژه سینمایی پالایشگاه به کارگردانی مهرداد خوشبخت هم حضور دارم که این فیلم سینمایی در آبادان درحال فیلمبرداری است.

وی با اشاره به اینکه فیلمبرداری پالایشگاه همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: از بین پروژه هایی که در سال جاری کار کرده ام فکر می کنم همین فیلم پالایشگاه و دیگری در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا برای حضور در چهل یکمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

این مدیر جلوه های ویژه میدانی در ادامه درباره فعالیت های صنفی انجمن مدیران جلوه های ویژه میدانی بیان کرد: مساله تامین تجهیزات و استانداردسازی آن در حوزه جلوه های ویژه میدانی در سینمای ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است که مدت هاست دنبال حل چنین مشکلاتی هستیم.

وی ادامه داد: در همین راستا قرار بود جلسه ای را با آقای خزاعی رییس سازمان سینمایی داشته باشیم تا درباره مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز «پالایشگاه»و«در آغوش درخت» برای «فجر»/قول هایی که عملی نشد

دورخیز «پالایشگاه»و«در آغوش درخت» برای «فجر»/قول هایی که عملی نشد