مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-04سياسي

پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر می بینیم


رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای اغتشاشات اخیر گفت: پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی از افراد ناآگاه فریب خوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان قم اظهار داشت: دانش، مدیریت و توانمندی انسانی به این نتیجه رسیده بود که خرمشهر قابل آزاد شدن نیست، اما اراده الهی بر این بود که خرمشهر آزاد شود و امام راحل به همین دلیل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی گفت: رزمندگان با اخلاص و برای خداوند در عملیات آزادسازی خرمشهر پا به میدان گذاشتند و به همین دلیل پیروزی بدست آمد و عزت از آن ملت ایران شد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نظام اسلامی ایران مورد تایید خداوند است و دست غیبی الهی در هدایت این نظام دیده می شود و همه کسانی که می خواهند برای از بین بردن این نظام تلاش کنند موفق نمی شوند.

امیر پوردستان افزود: حکومت بسیاری از کشورها با ورود آمریکا و یا اعتراضات محدود داخلی سرنگون می شود، اما امروز ایران اسلامی با وجود فتنه های مختلف و تحریم های اقتصادی به مسیر خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: اوباما و ترامپ در این سالها تحریم های فلج کننده ای علیه کشور و ملت ما اعمال کردند، اما امروز می بینیم ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر می بینیم

پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر می بینیم