مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-04اقتصادي

افزایش فعالیت اقتصادی در تمرچین نشانه ارتقای اعتماد تجار به این نقطه مرزی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: فعالیتهای مرزی در تمرچین رو به فزونی گذاشته و این موضوع بیانگر اعتمادسازی برای تجار جهت تبادلات مرزی از این نقطه از کشور است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: فعالیتهای مرزی در تمرچین رو به فزونی گذاشته و این موضوع بیانگر اعتمادسازی برای تجار جهت تبادلات مرزی از این نقطه از کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، محسن کوشش تبار در بازدید از مرز تمرچین پیرانشهر افزود: افزایش 25 درصدی صادرات از این پایانه مرزی نسبت به سال گذشته نشان می دهد که حجم جابجایی کالا از این مرز افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: افزایش 43 درصدی ترانزیت کالا نیز بسیار امیدوار کننده بوده و نشان دهنده پویایی این مرز و سرعت گرفتن مبادلات است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه همه رویه های گمرکی در این مرز فعال است، اظهار کرد: این بسترسازی مطلوب در نوع خود بی نظیر است.

کوشش تبار با اشاره به اینکه لازم است حضور سرمایه گذاران در بخشهای مرزی، ترانزیت و صادرات استان پررنگ تر شود، افزود: نقطه عطف مرز تمرچین این است که زیرساختهای آن توسط بخش خصوصی تامین شده و در حال افزایش سرمایه گذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالیت اقتصادی در تمرچین نشانه ارتقای اعتماد تجار به این نقطه مرزی است

افزایش فعالیت اقتصادی در تمرچین نشانه ارتقای اعتماد تجار به این نقطه مرزی است