مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 07:202022-11-04سياسي

برگزاری پرشور 13 آبان، نقشه های دشمن را نقش برآب می کند


نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان امسال می تواند با حضور گسترده، برنامه ریزی منظم و یک کار متفاوت نسبت به گذشته، تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.

- عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اهمیت برگزاری پرشور 13 آبان امسال، گفت: در یک سال گذشته به ویژه در یکی دو ماه اخیر اتفاقاتی در کشور افتاده است که بعضی از آنها به حوزه آموزش و پرورش مربوط بود و در برخی موارد نیز این مشکلات به مدارس کشیده شد؛ چراکه دشمنان در این باره برنامه ریزی کرده بودند.

وی تصریح کرد: این اتفاقات حاصل هشت سال برنامه ریزی است که برای اجرای سند 2030 در کشور صورت گرفته بود و ثمره آن امروز به این شکل نمود پیدا کرده است.

رحیمی مظفری تاکید کرد: ضرورت دارد که 13 آبان امسال با شکوه و توجه بیشتری برگزار شود تا مُهر بطلانی باشد بر تمام برنامه ریزی هایی که دشمن کرده بود تا بتواند در اغتشاشات اخیر به اهداف خود برسد.

نماینده مردم سروستان در مجلس اظهار کرد: مملکت ما جایی که هرکس به راحتی حرف خود را می زند و انتقاد می کند؛ حتی بعضاً مسئولین زیر سوال برده می شوند.

در همین فضای مجلس و بین نمایندگان هر آنچه می بینند را بیان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پرشور 13 آبان، نقشه های دشمن را نقش برآب می کند

برگزاری پرشور 13 آبان، نقشه های دشمن را نقش برآب می کند