مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 00:102022-11-03اقتصادي

مالکان اسناد مالکیت روستایی از پرداخت هزینه صدور سند معاف شدند


معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با تاکید بر راه اندازی قرارگاه حدنگاری اراضی در شهرستان اردکان، از رایگان شدن تعویض اسناد دفترچه ای روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مقوله هویت بخشی به اراضی و املاک، حدنگاری و مستند سازی اراضی ملی، دولتی و کشاورزی را گام مهمی در دستیابی به برنامه های توسعه محور دولت و همسو با سند تحول و تعالی قوه قضاییه برشمرد.

معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد: در سایه توسعه زندگی شهری و صنعتی شدن جوامع یکی از بزرگترین معضلاتی که برای شهرها و روستاها ایجاد شده، مشکلات حوزه زمین و مسکن است.

صحرایی اظهار داشت: امروز بالغ بر 60 درصد از پرونده هایی که در مراجع قضایی تشکیل می شود ریشه در اختلافات ملکی دارد.

وی، یکی از اولویت ها را بحث قانون حدنگاری عنوان کرد و افزود: هر چند قانون، پایان اجرای طرح حدنگاری را سال 1398 دانسته اما برای اتمام این طرح نیاز به عزم جدی مسئولان و پیگیری مردم دارد که این عزم امروز در بین مسئولان استان یزد نمود ویژه ای پیدا کرده است.

معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به اینکه اولویت سازمان ثبت در سال 1400 در راستای منویات مقام معظم رهبری و سند تحول و تعالی قوه قضاییه این بود که اراضی ملی و منابع طبیعی را سند دار کند که از هر گونه تعرض افراد در امان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان اسناد مالکیت روستایی از پرداخت هزینه صدور سند معاف شدند

مالکان اسناد مالکیت روستایی از پرداخت هزینه صدور سند معاف شدند