مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 23:252022-11-03سياسي

حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد


کانون تربیت اسلامی قم در بیانیه ای اعلام کرد: حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد؛ بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، بیعت با امام(ره) و رهبری.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی استان قم به مناسبت 13 آبان آمده است: امروز که به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی، جهان در حال تغییر است و با مشت آهنین، حاکمیت دینی در حال خارج شدن از قدرت تک قطبی است، واماندگان از انسانیت و دور ریختگان جامعه اسلامی گردهم آمده اند تا کوه باغیرت ایران اسلامی را از جا برکنند؛ غافل از اینکه ریشه در هزاران سال قدمت و عشق سلمان به خدمت، در رکاب رسول الله(ص) را دارد و با این تلنگرها، بیدارتر و استوارتر می شود.

حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد؛ بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، بیعت با امام و رهبری؛ دانش آموزان عزیز و بصیر با حضور خودشان در این امر مقدس، به دشمنان می گویند که ما با درنده خویی های داعش چه در خارج از وطن چه در داخل مخالفیم و تا پای جان در رکاب سلاله پاک رسول الله(ص) ایستاده ایم.

لب تر کند آن می کنیم که امیرالمومنین علی(ع) با عمر و بن عبدود کرد.

و اما از دولت عزیز و مردمی می خواهیم که تربیت نسل حاضر را به فضای مجازی نسپارد که این غبار اندک که بر کشورمان نشسته، تربیت یافته شیاطین فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد

حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد