مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 22:252022-11-03اقتصادي

تشکیل صندوق مالی نوسازی و بازسازی صنایع کشور برای بهسازی 23 هزار واحد صنعتی


مدیر پروژه نوسازی و بازسازی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل صندوق نوسازی و بازسازی صنایع کشور خبر داد و گفت: با بهره مندی از ظرفیت صندوق های مالی فعال و مرتبط با وزارت صمت بخشی از نقدینگی صنایع برای بازسازی و نوسازی صنایع کشور تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرشاد مقیمی امروز در جمع صاحبان صنایع استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه نوسازی و بازسازی و تکلیف قانونی که در این زمینه وجود دارد بر روی این موضوع متمرکز شده ایم و در حال حاضر این پروژه فرایند خود را طی می کند.

وی ادامه داد: در تکلیفی که در قانون برنامه ششم توسعه برای وزارت صمت در نظر گرفته شده است این وزارت موضوع برنامه های نوسازی و بازسازی را در واحدهای صنعتی دنبال کند و شاخص های مربوط به مسایل زیست محیطی، مصرف و شدت انرژی و رقابت پذیری را گزارش دهی کند.

مقیمی گفت: کارگروهی متشکل از اتاق بازرگانی، سازمان برنامه، محیط زیست، استاندارد، ارتباطات، جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و وزارت صمت ایجاد شد که تمام مصوبات این کارگروه لازم الاجرا است.

وی اظهارداشت: به مواردی که بر پایه مطالعه، تحقیق و مشاوره انجام شده در ستاد تسهیل مجوز داده می شود در این زمینه به مسایلی که از کارگروه سازمان صمت ارجاع داده می شود بدون اولویت در ستاد تسهیل به این موراد رسیدگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صندوق مالی نوسازی و بازسازی صنایع کشور برای بهسازی 23 هزار واحد صنعتی

تشکیل صندوق مالی نوسازی و بازسازی صنایع کشور برای بهسازی 23 هزار واحد صنعتی