مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-03سياسي

بیانیه دانشگاه تبریز به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی


دانشگاه تبریز با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، از عموم مردم و به ویژه از دانشگاهیان و دانشجویان خواست در این حماسه عظیم حضور به هم رسانند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دانشگاه تبریز با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، از عموم مردم و به ویژه از دانشگاهیان و دانشجویان خواست در این حماسه عظیم حضور به هم رسانند.

متن بیانیه به شرح زیر است: سیزدهم آبان ماه سالگرد سه رویداد مهم (تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در 13 آبان 1358) در تاریخ کشورمان است.

در واقع این روز در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است.

بنابراین؛ سیزده آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود که درس های زیادی به همه مستضعفان آموخت که باید در مقابل استکبار جهانی و مستکبران ایستادگی کرد و همیشه و در همه حال با اقتدار، آزاده و سرافراز بود، چرا که دیوار ظلم و ستم، شکستنی است.

فلذا ملت ایران در طول چهار دهه اخیر، با تکیه بر توان داخلی، جوانان و نخبگان با وجود این همه دشمنی ها، توطئه ها و تحریم ها توانسته در حوزه های مختلف، به پیشرفت های چشم گیری دست یابند که این مسئله موجب خشم دشمنان شده است که تحرکات فتنه انگیز استکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشگاه تبریز به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه دانشگاه تبریز به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی