مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-03اقتصادي

96 درصد زکات برای محرومین هزینه می شود/ساماندهی 57 میلیارد تومان زکات


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ساماندهی 57 میلیارد تومان زکات در زنجان گفت:96 درصد زکات برای محرومین هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان اظهار کرد: اقدامات خوبی از طریق دبیرخانه شورای زکات استان زنجان در راستای ساماندهی، جمع آوری و هزینه کرد واجب الهی زکات انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به وظایف تعیین شده برای شورای زکات در سطح کشور اظهار کرد: هر یک از اعضای شورای زکات بر حسب وظایف تعیین شده اقدامات مربوطه را انجام می دهند.

وی با اشاره به همکاری مستمر و تنگاتنگ ائمه جمعه در سطح استان در زمینه زکات ادامه داد: یکی از کارکردهای شورای زکات در کشور گفتمان سازی صریح در حوزه زکات است که موجب احیای این فریضه الهی شده است.

دبیر شورای زکات استان زنجان با اشاره به ساماندهی 57 میلیارد تومان زکات در سطح استان و ارائه 68 هزار خدمت از محل جمع آوری آن اضافه کرد: 96 درصد هزینه کرد زکات در حوزه کمک به محرومین و در سرفصل های مهم معیشت، جهیزیه، تحصیل و درمان مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد زکات برای محرومین هزینه می شود/ساماندهی 57 میلیارد تومان زکات

96 درصد زکات برای محرومین هزینه می شود/ساماندهی 57 میلیارد تومان زکات