مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-03سياسي

ورود سازمان بازرسی به بررسی ترک فعل مدیران/ گلوگاه های فساد را می بندیم


یکی از موضوعات بسیار مهم در برخورد با فساد و کم کاری های برخی از مسوولان، موضوع ترک فعل است و سازمان بازرسی در موضوع ترک فعل ها با قدرت وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ذبیح اله خداییان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی گلستان اظهار کرد: یکی از دلایل دشمنی دشمنان با ایران اسلامی این است که انقلاب اسلامی دست رد به سینه مکاتب کمونیسم و لیبرالیسم زد و دین را محور و اساس قرار داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی باعث شد تمام نظریه های نظریه پردازان جهانی تغییر کند و با بروز و ظهور و صدور انقلاب اسلامی شاهد اتفاقات بزرگی در دنیای اسلام و ایران اسلامی بوده ایم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران شاهد دستاوردهای بزرگی در زمینه علمی، پزشکی، دفاعی، فرهنگی و .

بوده ایم.

خداییان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نگاه ما در سازمان بازرسی نظارت بر اجرای قانون و حسن جریان امور است و در این راستا همه دستگاه های کشور زیر چتر نظارت سازمان بازرسی کل کشور هستند.

وی اضافه کرد: رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی و بر اساس تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، پیشگیری و مسدودسازی گلوگاه های فساد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به بررسی ترک فعل مدیران/ گلوگاه های فساد را می بندیم

ورود سازمان بازرسی به بررسی ترک فعل مدیران/ گلوگاه های فساد را می بندیم