مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-03سياسي

اجمالی/سردار نقدی: شکست جهان استکبار را در وقایع اخیر مدیون بسیجیان هستیم


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهان استکبار با تمام قوت یک جنگ تحمیلی بزرگ را علیه ما آغاز کرده اما در مقابل جمهوری اسلامی شکست خوردند و این را مدیون بسیجیان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده با تمام قوت یک جنگ تحمیلی بزرگ را علیه ما آغاز کرده و ستاد بزرگی را تشکیل داده اند.

وی ادامه داد: در واقع تمام گروه های جاسوسی و خرابکاری که آموزش داده بودند را به میدان آوردند و از تمام رسانه های خودشان استفاده کردند در حدی که رسانه ها به قرارگاه جنگی تبدیل شدند و البته آن ها را به رسوایی کشاندند.

سردار نقدی با بیان اینکه از تمام اموالی که می توانستند در این زمینه خرج کنند و تمام ظرفیت سیاسی و دیپلماسی خود استفاده کردند، گفت: پی در پی رهبران کشورهای غربی آمدند و رسما در تریبون های رسمی اعلام جنگ کردند و اعلام حمایت از آتش زنندگان مراکز تجاری، بانک ها و مراکز عمومی، جهان را عزاخانه کردند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی از مسؤولان آنها به مراتب موضع گیری کردند تا ملت ما را همراه خودشان کنند و این در حالی است که در مقابل جمهوری اسلامی شکست خوردند و این را مدیون همین بسیجیان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/سردار نقدی: شکست جهان استکبار را در وقایع اخیر مدیون بسیجیان هستیم

اجمالی/سردار نقدی: شکست جهان استکبار را در وقایع اخیر مدیون بسیجیان هستیم