موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-03سياسي

قرارگیری سازمان ها براساس قانون مدیریت بحران در کنار جمعیت هلل احمر


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: می خواهیم همه سازمان ها را در کنار جمعیت هلال احمر قرار دهیم تا بر اساس قانون مدیریت بحران کشور از کمک این سازمان ها هم بهره مند شویم.

- کشور در این گردهمایی به اهمیت بالای جمعیت هلال احمر برای ایجاد آرامش و امنیت در کشور و همچنین ایجاد توسعه برای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

نامی عنوان کرد که بایستی به دنبال این باشیم که چطور می توانیم همه سازمان های کشور را در کنار جمعیت هلال احمر قرار دهیم تا بر اساس قانون مدیریت بحران کشور از کمک این سازمان ها هم بهره مند شویم.

وی در ادامه افزود: در سه زمینه پیشگیری از بحران، آمادگی پاسخ به بحران و بازسازی و بازتوانی مناطق بحران دیده، این جمعیت هلال احمر است که می تواند مهمترین نقش را در این مراحل داشته باشد.

و در  پایان گردهمایی از طرف پیرحسین کولیوند، ریاست جمعیت هلال احمر از محمد حسن نامی به منظور تلاش ها و زحماتشان در حوزه مدیریت بحران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری سازمان ها براساس قانون مدیریت بحران در کنار جمعیت هلل احمر

قرارگیری سازمان ها براساس قانون مدیریت بحران در کنار جمعیت هلل احمر