مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-03سياسي

جبهه استکبار با تمام قدرت وارد میدان شده است


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی تاکید کرد: جبهه استکبار با تمام قدرت وارد میدان شده و بحث فقط حجاب نیست بلکه دین، - توحید، معاد و حتی انسانیت را نشانه گرفته و از قدرت رسانه ای خود به شدت استفاده می کند.

حجت الاسلام وحدت مشهوری در دوره آموزشی هیات امنا و خادمین امامزادگان بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: هدف از اغتشاشات و ناآرامی های اخیر این است که رونق فضاهای مذهبی در کشور کاهش یاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا امامزادگان، باشکوه تر از قبل در امنیت و آرامش بیشتر فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قطب فرهنگی شدن امامزادگان، گفت: این فرمایش فقط برای یک مقطع خاصی نیست بلکه امامزادگان باید هر لحظه و در هر زمان به عنوان قطب فرهنگی باشند.

مشهوری با اشاره به فرمایش امام (ره) در خصوص آرامش یافتن مردم در جوار امامزادگان، اظهار کرد: جبهه استکبار با برنامه وارد میدان شده و در فضای رسانه ای خود با اظهار نظر درباره برخی کشتارها و عدم اشاره به برخی دیگر به دنبال برقراری اهداف خود است.

وی با اشاره به اهداف دشمنان در روزهای اخیر و به خصوص هجمه به اصل رهبری و ولایت فقیه، اظهار کرد: نباید نا امید شویم با نواقصاتی که در جبهه انقلاب داریم اما نعمت عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه استکبار با تمام قدرت وارد میدان شده است

جبهه استکبار با تمام قدرت وارد میدان شده است