مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-03سياسي

اتمام پل غدیر در چند روز آینده/تاکید بر حفظ باغات 48 هکتاری الوند داریم


شهردار همدان از اتمام پل غدیر طی چند روز آینده خبر داد و گفت: حفظ باغات 48 هکتاری الوند را مورد توجه جدی قرار دادیم اما تنها به عهده شهرداری نیست و باید همه تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمسعود حسینی ظهر امروز در نشست خبری در حاشیه بازدیدها از پروژه های سازمان شهرداری همدان اظهار کرد: اگر نوع نگاه به شهرداری ها را مرور کنیم می بینیم همه افراد به اهمیت وظایف گسترده این سازمان اذعان خواهند داشت، 372 وظیفه بر دوش شهرداری ها گذاشته شده که باید در این راستا مدیریت هزینه و درآمد به خوبی انجام شود.

وی با تاکید به اینکه عملکرد شهرداری ها با زندگی مردم عجین شده است گفت: پرسنل شهرداری ها 320 هزار نفر در کشور هستند که این میزان در شهر همدان 4 هزار نفر است که خدمات ارائه می دهند.

شهردار همدان با بیان به اینکه نوع نگاه به شهرداری ها پشتیبانی کننده است و این سازمان ها امروزه به بلوغ رسیدند و مدیریت درآمد و هزینه می کنند و بر این اساس پروژه های عمرانی را نیز پیش می برند افزود: می طلبد با مطالبه گری جایگاه شهرداری شناخته و نگاه ویژه ای به این سازمان باشد؛ در عین حال که مطالبات از شهرداری و توقعات بالاست اما حمایت هم باید باشد و پرداخت ها به این سازمان نیز به موقع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پل غدیر در چند روز آینده/تاکید بر حفظ باغات 48 هکتاری الوند داریم

اتمام پل غدیر در چند روز آینده/تاکید بر حفظ باغات 48 هکتاری الوند داریم