مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-03اجتماعي

بارندگی به جاده های روستایی شهرستان بن خسارت زد


فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه بارش های شب گذشته به جاده های روستایی خسارت وارد کرد، گفت: در گردنه روستای بارده و شیخ شبان، روستای یان چشمه و حیدری گل ولای وارد خیابان ها شد و عبور وسایل نقلیه را دشوار کرد.

- رضا علی بیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بارش ها در سطح شهرستان بن 23 میلی متر و در روستای بارده و شیخ شبان 29 میلی متر گزارش شده است.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: با توجه به بارش های سیل آسا در مردادماه مسیل های این شهرستان بازگشایی و لایروبی شده بود و شهرستان از آمادگی نسبی برای بارش های زمستانه برخوردار است.

وی اظهار داشت: بارش های شب گذشته به جاده های روستایی خسارت وارد کرد و در گردنه روستای بارده و شیخ شبان، روستای یان چشمه و حیدری گل ولای وارد خیابان ها شد و عبور وسایل نقلیه را دشوار کرد.

علی بیگی با اشاره به اینکه گل ولای در مسیر روستای بارده باعث واژگونی یک دستگاه نیسان شده است، ادامه داد: مدیریت راهداری در شهرستان بن همکاری لازم را ندارد و در چندماه اخیر نسبت به تغییر مدیریت این اداره کل در شهرستان درخواست داده شده است.

وی بیان کرد: ذخیره آب و جوهای روستای حیدری، پهنا، جمالو و شیخ شبان گل آلود شده بود که با کمک آبفای شهرستان این مشکل برطرف شد و در حال حاضر منبع آب مشکلی ندارد و ضروری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی به جاده های روستایی شهرستان بن خسارت زد

بارندگی به جاده های روستایی شهرستان بن خسارت زد