مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-03سياسي

بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت یوم الله 13 آبان


سپاه عاشورا به مناسبت روز 13 آبان بیانیه ای را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیانیه سپاه عاشورا به شرح زیر است: بسم الله الحمن الرحیم رخدادها و حوادث تأثیرگذار 13 آبان در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضدامریکایی و استکبارستیزی ملت ایران بوده و نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ ساز این مصاف بزرگ است.

تبیین و تحلیل واقع بینانه و آینده نگرانه رویارویی انقلاب اسلامی و نظام سلطه گر امریکا از حساسیت ویژه دوره تاریخی حاضر حکایت می کند، به گونه ای که با قاطعیت می توان گفت: امروزه انگیزه و اراده استکبارستیزی در ملت ایران از دهه های گذشته بیشتر شده است و این به دلیل توالی نیرنگ ها و توطئه ها و خباثت های این رژیم جنایتکار بر علیه ملت های آزاده جهان بویژه ملت رشید ایران بوده است.

زنده ماندن و فراگیری شعار مرگ برامریکا درفضای ملی، منطقه ای وحتی جهانی نشانگر پویایی ندای ابراهیمیِ خمینی بت شکن در روند حرکت ملت های حق طلب و استکبارستیز خواهد بود.

گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در اردوگاه فکری و محاسباتی انقلاب اسلامی و نظام سلطه معیاری مؤثر و تعیین کننده در سنجش پایداری بر هویت گذشته به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت یوم الله 13 آبان

بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت یوم الله 13 آبان