مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-03حوادث

دستگیری سارق به عنف کمتر از 3 ساعت توسط پلیس آگاهی آذربایجان شرقی


رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق به عنف خودرو و کشف خودروی سواری مسروقه در کمتر از 3 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم محمودی در تشریح این خبر اظهار کرد در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری با توسل به زور موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با حضور در محل وقوع سرقت مشاهده کردند که سارق با استفاده از شیوه زورگیری خودروی سواری خانمی را سرقت و متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی مشخص شده سارق به همراه خودروی مسروقه قصد فرار به یکی از شهرستان های همجوار را دارد.

محمودی با بیان اینکه یک تیم عملیاتی مجرب از پلیس آگاهی به شهرستان مورد نظر اعزام شد، افزود: با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میانه متهم دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به شهر تبریز منتقل شد.

این مقام انتظامی به سوابق متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: متهم دستگیر شده با 9 فقره سابقه کیفری به بزه انتسابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رییس پلیس آگاهی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس به شهروندان توصیه کرد: از ترک کردن خودرو به صورت روشن خودداری کرده و هنگام ترک وسیله نقلیه خود از قفل شدن تمام درها مطمئن شوند و خودروی خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق به عنف کمتر از 3 ساعت توسط پلیس آگاهی آذربایجان شرقی

دستگیری سارق به عنف کمتر از 3 ساعت توسط پلیس آگاهی آذربایجان شرقی