مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-03سياسي

بهورزان سفیران سلامت و خط مقدم مقابله با بیماری ها هستند


بهورزان در خط مقدم مقابله با بیماری ها و ارتقاء سطح بهداشت جامعه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید نورالله افشار در همایش تجلیل از بهورزان شهرستان چرام اظهار کرد: بهورزان در خط مقدم مقابله با بیماری ها و ارتقاء سطح بهداشت جامعه قرار دارند و نقش مهمی در راستای بالا رفتن بهداشت و سلامتی روستاییان دارند که همگان باید قدردان تلاش این قشر باشند.

امام جمعه شهرستان چرام افزود: اگر روزی شما در روستاها نباشید ارزش خدمت شما برای همه اهالی روستا مشخص می شود چون سلامت آن ها در غیاب شما به خطر می افتد.

وی نقش بهورزان را در جامعه بسیار تأثیرگذار دانست و بیان کرد: بهورزان برای موفقیت و پیشرفت در کار خود باید در کنار روستاییان باشند زیرا بیشتر مواد غذایی که مصرف می کنیم مربوط به روستاییان است و باید آن ها را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام افشار با بیان این که سلامت مقوله ای است که همگان به آن نیازمند است عنوان کرد: افرادی که به عنوان بهورز در روستاها مشغول کار هستند باید به آن ها سرکشی و مشکلات آن ها را بررسی کرد.

وی تصریح کرد: بهورزان سفیران سلامت هستند که در مناطق مختلف کشور خدمت می کنند و باید امکانات لازم در اختیار آن ها قرارداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهورزان سفیران سلامت و خط مقدم مقابله با بیماری ها هستند

بهورزان سفیران سلامت و خط مقدم مقابله با بیماری ها هستند