مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-03سياسي

جامعه مدرسین عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جامعه مدرسین جهانی، نماد صف آرایی و ایستادگی ملت حق مدار ایران در مقابل جبهه ی ظلم و استکبار، آمریکای جنایتکار است صادر کرد.

متن آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، نماد صف آرایی و ایستادگی ملت حق مدار ایران در مقابل جبهه ی ظلم و استکبار، آمریکای جنایتکار است.

13 آبان و پیام های عمیق و بنیادین آن از عدم کرنش درمقابل قانون ننگین کاپیتولاسیون تا خروش علیه هرگونه فتنه انگیزی جاسوسان؛ در تمام روز های زندگی ملت ایران متبلور است و ملت ما راه مبارزه با نظام سلطه را رها نخواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (قدس سره) و شهدای دانش آموز و دعوت مردم فهیم میهن اسلامی به پاسداشت یوم الله 13 آبان، مبارزه با استکبار جهانی را راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و طلوع خورشید حق و عدل حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می داند و اعلام می دارد: 1-آن چه در روز های اخیر از اغتشاشات، هتک حرمت مقدسات و کشتار مردم بیگناه توسط مزدوران استکبار در کشور گذشت؛ ضرورت دشمن شناسی و مبارزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد

جامعه مدرسین عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد