مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-03پزشكي

امضای یک تفاهم نامه برای تولید عسل با پایه دارویی


سازمان غذا و دارو و دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی، تفاهم نامه ای برای اجرای طرح های مشترک فناورانه و تولید محصولات بر پایه عسل طبیعی امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه امضای تفاهم نامه بین سازمان غذا و دارو و دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی با حضور یکی از مدیران سازمان غذا و دارو و دکتر داریوش مینایی؛ رییس دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی، برگزار شد.

دکتر مجیدطالبی، مسئول آزمایشگاه بیوشیمی دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی ضمن اعلام این خبر افزود: عسل دارای کاربردهای صنعتی و پزشکی بسیار زیادی است و اخیراً صنایع داروسازی سعی دارند دارو را بر پایه عسل طبیعی تهیه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تقلبات گسترده ای در تولید این ماده وجود دارد، می توان با تحقیقات گسترده در این حوزه، از یک طرف خدمات زیادی به بیماران و مراکز درمانی کشور ارائه داد و از سوی دیگر می توان به مردم کمک کرد که عسل طبیعی و دارویی را بتوانند شناسایی و تهیه کنند.

مسئول آزمایشگاه بیوشیمی دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: یافتن عسل های طبیعی با خواص دارویی بالا، در افزایش صادرات کشور و حضور در بازارهای دارویی و تجاری جهان نقش بسیار مهمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یک تفاهم نامه برای تولید عسل با پایه دارویی

امضای یک تفاهم نامه برای تولید عسل با پایه دارویی