مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-03ورزشي

پتانسیل ورزش کاراته در کردستان بسیار بالا است


دبیر فدراسیون کاراته در مجمع انتخابات رییس هیات کردستان گفت: داشتن روحیه و رویه مطالبه گری در اعضای هیات کاراته کردستان بسیار مهم است چون این استان پتانسیل و ظرفیت لازم برای پیشرفت را دارا است.

- وجید مومنی دبیر فدراسیون کاراته در مجمع انتخابات هیات کردستان اظهار کرد: قطار در حال حرکت رشته کاراته در کردستان باید توسط جامعه کاراته و هیات استان تا رسیدن به سرمنزل مقصود هدایت شود.

وی به ضرورت وجود رویه و روحیه مطالبه گری اعضا و جامعه ورزشکاران رشته کاراته اشاره کرد و بیان کرد: ورزش کاراته در استان کردستان دارای ظرفیت بالایی است و باید دلسوزان این رشته با فعالیت مستمر این رشته را به روزهای اوج خود برگردانند.

مومنی با اشاره به برگزاری مسابقات سوپر لیگ بانوان و مردان کشور از هفته آینده گفت: جام باشگاه ها نیز تا پایان این ماه برگزار می شود و تیم ملی بزرگسالان و امید هم آذرماه به مسابقات بین المللی روسیه و قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

دبیر فدراسیون کاراته ادامه داد: امیدواریم ورزشکاران کشورمان با درخشش در رقابت های بین المللی و قهرمانی آسیا، ناکامی مسابقات جهانی را جبران و مردم را شاد کنند.

مومنی تاکید کرد: کاراته کردستان در بعد ورزش قهرمانی و همگانی تلاش بیشتری کند و رییس هیات هم قول دهد کاراته ورزش اول استان شود، چرا که پتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل ورزش کاراته در کردستان بسیار بالا است

پتانسیل ورزش کاراته در کردستان بسیار بالا است