مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-03سياسي

برگزاری منبرهای قرآنی در گیلان با ظرفیت صالحین


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه باعث صبر و آرامش می شود و در این صورت هیچ قدرت و دشمنی توان نفوذ به کشور را ندارد، - گفت: برگزاری منبرهای قرآنی در استان با ظرفیت صالحین در دستورکار قرار می گیرد.

سردار محمد عبدالله پور در همایش تجلیل از 1400 حافظان، مربیان و فعالین قرآنی بیست وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج و سپاه که در مصلی رشت برگزار شد، اظهار کرد: در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ، شبکه صالحین استان و نواحی با کمک مربیان و اساتید نشان دادند که این امر شدنی است، البته اگر با توجه به جمعیت استان در نظر بگیریم اکنون باید در استان 300 هزار حافظ قرآنی می داشتیم.

وی با بیان اینکه ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه باعث صبر و آرامش می شود و در این صورت هیچ قدرت و دشمنی توان نفوذ به کشور را ندارد، افزود: قطعا برگزاری منبرهای قرآنی در استان با ظرفیت صالحین در دستورکار قرار می گیرد، همانطور که بهترین کنگره شهدای کشور با کمترین هزینه در گیلان برگزار شد، تلاش می کنیم این امر هم تحقق یابد.

سردار عبدالله پور گفت: در حوزه امنیت اخیرا دشمنان برای استان های شمالی خط و نشان کشیده بودند که با حضور نیروهای بسیجی و مردمی با تمسک به قرآن و آموزه های قرآنی مهار شد، نیروهای مخلص بسیجی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری منبرهای قرآنی در گیلان با ظرفیت صالحین

برگزاری منبرهای قرآنی در گیلان با ظرفیت صالحین