مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-03اجتماعي

تردد روان در همه جاده های تهران-شمال/ جزییات یک طرفه شدن هراز و کندوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - تردد وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 روز جمعه 13 آبان از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روز جمعه از رودهن به سمت آمل، ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

 تردد روان در همه جاده های تهران-شمال مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور های تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور های هراز، فیروزکوه و کندوان همچنین آیادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال، نشان می دهد.

 باران در برخی جاده های هشت استان وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور بیان داشت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محور های استان اصفهان و بارش باران در برخی از محور های استان های خراسان رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان در همه جاده های تهران-شمال/ جزییات یک طرفه شدن هراز و کندوان

تردد روان در همه جاده های تهران-شمال/ جزییات یک طرفه شدن هراز و کندوان